Helg1

Fredag.
Töve ich jag gick och fetade lite på Baronen innan vi begav oss till gapet med smekis och darshi. Där hade vi mucho trevligt ända tills vi gick hem till sebbes lägenhet. Där hämtade folk alkohol. Sen så började vandringen som aldrig riktigt hade något mål? Det slutade med att jag och tove hittade några dudes på vägen som vi underhöll oss med. Jag drog hela min livssyn för en snubbe som låtsades förstå, medans Tove stog och snackade om sin längd i en kvart? haha gewd. Sen gick vi hem till Sebbes lägenhet igen och chillade galet.  Pratade en stund med majsen med <3. Sen vandrade Tove hem och lägenheten fylldes på av lite nytt folk. Vi lyssnade på musik och sånt mys. Sen somnade jag nog i soffan ngn gång, för när jag vaknade hade folk1 gått hem. bytte kläder och säng. sen somnade jag av Darshis och Smekis fina sagor om farkoster som såg ut som tumnaglar och allt vad det var.

     

Lördag.
Vi vaknade av att Rass nös 163830 gånger på raken???? haha lul. Sen hade vi morgongympa och åt frukost. Vi gick till Hemköp och köpte lite fika sen gick vi till gapet och hade mys. Tove kom dit efter en stund med. Då gick vi upp till torg1 en stund innan jag och tove gick hem till mig. Vi  Åt och gjorde iordning oss sen gick vi och mötte darsh, smek1 och rass vid coop. vi köpte päronsplit och darshi gick in och köpte kebab på Hawaii innan vi ännu en gång begav oss till Sebbes lägenhet. Tove och jag var snela och hjälpte till med diskningen. Sen kom några tjejer vid namn Hanna och Ida tror jag? duno really. Jag och tove tände iallafall ljus och hoppade i bad1 en stund. Jag kan inte riktigt hitta ord för kvällen men Fläskläpp,  unconscious kaos och nuditycooking får duga.

        
gewd, min outfit var ju bara så über!

Söndag.
Jag och tove gick och fyllde på mobilen och gick och hämtade toves cykel somförvånansvärt stog kvar helt oskadd. Vi satte oss en stund nere vid stadshuset och pratade med en trött smekis. Sen gick vi till Ica och köpte godis. tänkte chilla ute. Men vädret sa ifrån så vi gick hem till mig och slappade vid teven istället. När tove hade vandrat hemåt tog jag tag i klädhögen på min säng och försökte läsa lite musikhistoria eftersom vi har prov på tisdag (U) inget av det gick överdrivet bra så nu sitter jag här med söndagsångest som vanligt. 

puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0