01/02 -10 HABLÖH!

Jahaaa-aarå! Nu är sista dagen avklarad, gött i rövah.
Vi gick igenom hela dansen på morderna, men beslöt oss dock att 
skita i vår egen dans eftersom att vi inte har tillräckligt med tid.
Det är ju trots allt bara tre veckor kvar nu. 

Efter det flöt dagen på as usuall bara att jag hade privatlektion med Susanne.
Det gick riktigt bra och jag känner att det verkligen lönar sig att gå dit. Underbart!
Fast dagens bästa var ändå lunchrasten då jag, Majamaja, Måne, Ida & Susanna
lyckades råna skolan på chokladägg. SUCCESS!

Ikväll kommer förhoppningsvis Nessima hit och tar mig med äventyr.
Annars får jag väl hitta på något själv. Brorsan kom hem idag med ju
Har faktiskt saknat dig tönt! Kanske blir grey's & Anatomy-maraton, eller? 


Och precis i tid
På rätt plats
Stadigt växande med nåd
There were always golden rocks to throw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0