08/04 -10 SACABLÖ!

Kanske var det inte så himla smart att sitta uppe hela natten trots allt.
Det kändes i alla fall inte så när jag vart tvungen att gå upp tidigt för att klippa mig imorse.
Det var dock skönt att få bort mina klyvna hårtoppar och gå ut i solen för omväxlingens skull.

Efter klippningen fick jag ett sms från Theodur som frågade om jag ville ta en fika.
Självklart ville jag det! Problemet var bara att alla fik hade stängt när vi väl var på plats.
Men det gjorde inget alls. Vi vandrade hem till Klas och spelade tevespel med Aron instead.

Efter att ha gjort självmål på Fifa och gett mig på bossen på något fantasyspel lämnade jag 
Klas lägenhet och vandrade hem till Susanna med The National på högsta volym.
Susanna stekte korv i morgonrock och jag kollade igenom gamla bilder.
Sen kom Susannas mor hem och skjutsade upp oss till Alice där
Susanna hämtade någon awesome tiischa.

En stund senare befann vi oss återigen i Klas lägenhet där vi
bland annat roade oss med att rita fina teckningar och snacka franska innan
vi gav oss ut i regnet, och ner till parkhallen för att hälsa på ett par svettiga lanpojkar.
De befann sig dock inte på plats för tillfället så vi vandrade vidare hem till mig en stund.
Åt lite mackor och pratade strunt, sen försvann Susanna och jag slog mig ner framför teven.



Riktigt fin dag, trots det röviga vädret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0