11/04 -10 Rootless Tree.

åh hur underbart var det inte att få sova ut imorse rå? AWEOSOMEEEEE!
Tanken på att det kommer att dröja hela fem dagar innan jag får sova
ut igen fick mig att sova ut några timmar längre än vanligt :$

Men när jag tillslut tagit mig upp ur sängen och fått i mig min frulle var det
dock dags att vakna till och ta bilen ut till bilprovningen och övningköra.

Efter det spenderade jag lite tid åt min bror som åker tillbaks till Arvidsjaur idag.
Vi hittade massa gamla bilder som vi satt och skrattade åt innan han försvann iväg.
Sen ägnade jag eftermiddagen åt min bästa vän televisionen innan jag gick och la mig.


I gotta grin and bear it, count to ten & get on with my life again
Can't break my spirit confident I got what it takes I'm competent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0