14/04 -10 Easier.

MMMJAAAAAH!

Vi lyckades luska fram sovmorgon tills idag vilket var ganska så underbart,
dessutom hade vi endast en lektion innan fetaste håltimmen och skolbion.

Filmen var helt okej och jag var helt extas när jag lämnade biosalongen.
Vet inte riktigt vad det var med mig, men älskade livet lite.

Gick förbi perra en sväng, sen var det sockerkaksbakning för hele slanten!
Hade tänkt mig en lugn kväll men nejnej. Vid sju kom Susanna och hämtade mig.

Vi gick på britta Spjut-showen. Sen stod vi och pratade med Alz & Sigrid ett bra tag 
innan vi gick skämde ut oss på stan. Spydde päron och skrattade tills vi dog. Fint!

Efter det vart det some girl talk on mah doorstep innan tjejen begav sig hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0