16/04 -10 Symphony.

Idag är det fredak och jag vaknade upp med magpain vilket 
gjorde att jag stannade hemma i min säng i princip hela förmiddagen.
Om man bortser från att Susanna kom och hälsade på mig på lunchrasten.

När tjejen gick tillbaks till skolan grabbade jag frukost och sov en stund till.
Men efter att ha gått runt hemma och inte gjort ett skit fick jag lite smått panik
och gick ner till gym1 :$ ajaj kanske inte det smartaste men waevah! orka vara smart.

Efter det kom Susanna förbi mig as usual.
Vi gick ner till stadshuset och kom precis i tid... allt sket sig
så vi vandrade upp till ICA en sväng och sen vidare hem till mey.

Susanna åt baguett och jag käkade päron som jag alltid gör.
Sen gick Susanna vidare, men jag hade ingen som helst lust så jag
stannade hemma och myste med mamo. Har saknat dig oså <3

The purest forms of life
days are never coming back
The cannons of our time
Our days are never coming back
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0