04/8 -10 KEWEEEEEEEEEE.

Varför dricker jag när jag ska upp klockan 6 imorgon?
Varför väntar jag alltid med att gå på toa tills jag håller på att kissa på mig?
Varför kan vi aldrig sluta vara motstridiga?
Varför sitter evurt fortfarande kvar i mitt tak?
Vad är meningen med livet?
Varför fruktar vi?
Varför ska jag alltid ringa folk när jag är full?
Varför kan jag aldrig behålla min egen dialekt i onyktert tillstånd?
Varför kan jag inte flyga?
Varför i hela världen befinner jag mig här?
Hur kom jag hit?
Hur kom ni hit?
Var är jag?

Några av de fullkomligt intelligenta frågor jag ställt mig själv denna kväll..
KEEEEEWEEEE, tack för sällskapet Susan. Har saknat dig & allt det där!

Kommentarer
Postat av: alz

önskar att betona dessa rader;



Varför ska jag alltid ringa folk när jag är full?

Varför kan jag aldrig behålla min egen dialekt i onyktert tillstånd?

2010-08-09 @ 00:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0