12/8 -10 Dina färger var blå.

Åh så fint! idag lyckades jag sova bort halva dagen & det kändes hur bra som helst.
Förr eller senare vart jag dock tvungen att ta tag i mitt liv, så jag & sötmor tog 
bilen till willys där vi storhandlade inför helga. 

Efter det vart det ett varmt bad & en bra bok innan julia plingade på.
Vi gjorde egentligen inte mycket alls.. men det var fint på sitt sätt.
Dessutom lyckades jag övertala mamma att kirra en tågbiljett. 
Så på söndag försvinner jag ner till min skånepojk igen.
mhmmmrå jag saknar dig allt din skit!

Nu har jag precis försökt mig på lite fys, men en viss julia larsson 
besvärade mig med sina fullkomligt olämpliga meningar... 
HAHAHAHA ibland vill jag döda oss! seriöst!
jag kan knappt andas mellan skratten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0