25/01 -10 Lamour á Trois.

Idag fick jag i alla fall lite sovmorgon innan jag gick upp och
tog en härlig varm dusch och hällde i mig mitt morgonkaffe.

Satt även vid Martins dator och dunkade musik innan
Majen, Allie och Dajran kom förbi och plockade upp mig.

Ganska skön skoldag ändå. Även fast vi endast hade två lektioner
och två aaaaslånga håltimmar, vilket kändes fedt ovärt..

After school gick jag och Majsen hem till henne
där hon lyckades skada sig OCH lura i mig någon läskig salva... 

Gick även förbi Lidl innan vi gick upp till Jenna och
och lagade till dagens middag, vilket bestod av varma mackor.
Det bjöds även på en härlig kombo bellydance och mousserande jordgubbsvin.

Tack för sällskapet everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0