29/01 -10 Non-stop Entertainment.


Vart inget besök på Ängaryd trots allt..
Jag och arnelie hade helt enkelt inte orken.
Istället mötte vi Tove på stationen och tog tåget upp till 
Linköping där vi besökte Infonkomp för att lämna tillbaks 
några böcker, sno lite kaffe och hälsa på mina homies.

Efter att vi tagit farväl av mina gamla klasskompisar gick vi 
till Coffeehouse by George där vi beställde varsin Mockakaffe 
och satt och konverserade i någon timme eller så innan vi
gick vidare till Myrornas och fyndade. 

Hittade en jacka och ett par schysta skor. 
Sen gick vi ner till stationen och mötte Majamaja.

Lite senare kom Maja hem till mig och käkade tacos
innan vi vinade och begav oss till Jim där det var FIESTA.
Underbart att gå in i dimman, dansa & bara vara igen..
Det behövde jag verkligen. 

Efter att folk1 fått kroppskonst och spridit kärlek fick vi dock ett samtal 
som gjorde att vi var tvungna att lämna folket och bege oss ner 
till stationen där Nessima väntade in oss.

Vi gick hem till mig och lättade på trycket med
lite munchies, vila och prat. Sen somnade jag och 
Nessi efter att ha suttit och pratat i timmar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0