22/03 -10 Oooh la.

OH HAY DAY! Gud sicket underbart väder.

Efter balettlektionen gick vi ner till parken och tog dagen i akt.
Eller ah, det är väl inte överdrivet varmt ute, men sol! ja det behövs.

Efter det hade vi historia & språk då jag & Susäny,
som vanligt, roade oss med att göra konstverk av skolans bänkar.
Vi har blivit så skickliga att de låter det stå kvar i flera veckor nowadays. 
Tror dock inte vårat dagliga mästervärk får stå kvar......... no comment.

Efter spanskan vandrade jag dock hem p.g.a insane huvudvärk.
Somnade i soffan och vaknade precis lagom till Top model. SCORE! 
Hann även slänga ihop en kladdkaka innan jag gick till gym1 och svettades.

Nu har jag precis duschat och tagit en fika med mamo & mona.
Borde kanske göra klart min engelskaläxa med innan jag går och lägger mig.

Hell yeah I'm going there without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0