30/03 -10 lucky you.

Idag bah startade dagen med ett innebandypass & lite pulsmätning,
vilket kanske inte var det smartaste eftersom jag fortfarande är förkyld. SMARTASS!

Efter historian och lunchen gick i alla fall jag, Måne & Fannypac ut i solen en sväng
innan jag sprang in en snabbis på ICA och försvann hemåt för att sova och bota huvudvärken.



Huvudvärken må vara ett bevis på att jag borde ta det lugnt, men nänä 
efter att ha sovit och vilat upp mig en stund gick jag & Martin med mig ner till 
boxningsgym1 där vi möttes av det troligtvis jobbigaste pass jag någonsin deltagit på.
Svetten gick att vrida ur kläderna när vi var färdiga, ÅH JAG BARA ÄLSKART!
Är dock öm i hela kroppen och har aningen ont i handlederna, men du vet..
jag överlever! shalalalalalalaa idag mår jag bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0