02/04 -10 Dance and sweep.

Det vart inget Greys & Anatomy-maraton yesterday. 
Det vart en sväng på stan & filmmys med Susäny instead. Mysigt värre!

Idag däremot invigde jag dagen med att ramla ner från sängen,
samt landa på ett glas med påskmust... redan då visste jag att denna dagen kommer äga.
Hade tänkt gå ner till gym1 och springa en stund, men glömde bort att det var röd dag..röv
Istället åkte jag och mamo ut på vägarna och övningkörde, hahaha gasch jag suger!
Lite senare åkte vi hem till Jorma och grillade för första gången i år. Lovely!
Hann även slå mig ner i en av solstolarna en stund innan det var dags för kaffe och hemgång.

Väl hemma hoppade jag in i duschen en snabbis innan Sousanna anlände.
Vi provade kläder och lockade hår, sen vandrade vi ner till gillet för att bli redlösa.






Underbar kväll! Tack peeps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0