24/03 -10 Mistaken.

Snodde en lista rå, enjoy!

Jag har insett att min senaste kyss: var ganska onödig.

Jag lyssnar på: Slow show - The national
Jag pratar: ganska otydligt och manligt ibland
Jag tycker om: när folk förstår
Jag avskyr när folk: inte fattar
Den som vet mest om dig just nu: jag själv
Min första bästa vän hette: Sandis 
Kärlek är: något jag inte förstår mig på
När jag borstar tänderna: har jag ofta bråtton vilket resulterar tandkrämsfläckar
När jag lagar mat: fuskar jag alltid och äter innan det är klart :$
Jag tänder på: skinny trash boys, självkänsla, nacke, rygg, armar & bukmuskler
Det är charmigt när: du ler smittsamt utan att veta varför 
Jag är rädd för: åldern
Den värsta känslan är: att bli missförstådd
Den bästa känslan är: när man chansar 
Jag är bäst på: att leva 
Om jag va ett djur skulle jag vara: en delfin eller liknande, annars ett kattdjur.
Om jag va en insekt skulle jag vara: en fjärill
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: ditt favoritredskap
Det finaste som finns är: lycka & trygghet
Nästa sommar: hoppas jag att jag har pengar nog för San Francisco
Sist jag grät var: ett bra tag sen nu
Jag kan: leva på känslan 
Jag kan inte: förstå hur..
När jag vill tänka: har jag en tendens att koppla bort omvärlden 
När jag bakar så bakar jag: nästan alltid kladdkaka
Min mobiltelefon är: en så kallad Aino 
När jag vaknar på morgonen: har jag lust att slå sönder min mobil och byta alarmsignal
Just nu tänker jag på: framtiden
Bebisar är: underbara, söta & intressanta, men oftast högljudda och hopplösa
Idag har jag: knappt kunnat röra på mig p.g.a träningsvärk 
Ikväll ska jag: skriva färdigt historian & slå mig ner framför teven 
I morgon kommer jag: troligtvis ha ännu värre träningsvärk
Jag vill verkligen: inget mer än att snabbspola tre år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0