16/4 -09

Vaknade med CREWMENSVÄRK! magknip som gjorde att man knappt kunde sitta upp. har aldrig vart med om det förut. Funderar på om det är någon biverkning av något slag. När jag fått i mig ipren ( my now bestfriend ) och magknipen släpper, Sätter jag mig vid spanskaböckerna och hoppas att något ska fasta. men jag tycks inte få in något i huvudet på senaste tiden. Det var galet varmt ute så jag spenderade en stund ute på balkongen innan jag gick och hookade upp med mr McKenzie. Vi sjöng chacarron och gick och fyllde på pengar på hans mobil. Sen gick vi tillbaks till ica och köpte varsin glass som vi åt upp innan jag begav mig hemåt för att invänta Tove. Vi pratade med majsan och lyssnade på mosik. Sen skulle hon ner till stationen så jag läste lite mer spanska. Sen kom my dear friends Alexandra och Dzejna. Vi tog cyklarna upp till bredstorp, där tjejerna gjorde sig iordning medans jag hade samtal med Matthias. Ett handslag och nu är det över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0