Tisdak.

Vaknade av att Hyresvärdarna kom in och väckte oss.
Stackars Darsh fick gå upp och skriva på papper och fick reda på att han har två dagar kvar att lämna hans lägenhet. Sedan somnade vi om och jag vaknade vid fyra någon gång och fick lite panik eftersom jag hade match ngn timme senare. Bye bye Darsh och hej hej gå ut mitt på ljusa dagen med afro och avokadofläckar.

matchen vann vi med 3-1 mot Aneby på grus.
Vi spelade bra, dock inte jag eftersom min hals brann och min vad inte ville samarbeta. 

Efter matchen gick jag och stina som vanligt hem och segade. Sen mötte vi Balle, Dza, Noa, Marcus och någon random :>
vi gick en liten sväng och jag och stina underhöll ossjälva med att sparka på en flaska. mmmmmmmmm juste.
Sen gick vi hem och sov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0