06/12 -09 Laidback.

WOAAH! Här var man dålig på att uppdatera jaa-aa!
Måste dock skylla ifrån mig lite.. har haft sjukt mycket att tänka på senaste tiden.
Tänker inte skriva något om det här, det orkar jag inte med.
Kan istället ta och berätta lite om gårdagen.

Förmiddagen tillbringades på min brors rum med datorn i knät.
Satt och skrev en engelskaanalys som jag tror blev alldeles för lång,
vilket betyder att jag kommer behöva förkorta den = Ta sitt liv, ORKAR INTE! 

Något jag heller inte orkad var att vänta på Dzejnasepet som tog 178198190 år på sig att
ta sig från hennes hem till mig.. eller nej hon kom inte ens hit, jag fick åka och möta tjejen på vägen. Vi gick upp till mah crib, tände ljus och kirrade musik, sen ramlade det in lite mer folk och plötsligt var det fiesta, eller ah typ iaf.. chillade galet. Sen tog vi en taxi ut till det lamaste, mest ångestfulla ställe jag någonsin vart på (kanske överdriver en aning) men ack..
Vi fick skjuts in till stan igen, sedan fortsatte vi parta lite hos mig iställe.

Ganska skön kväll ändå, somnade dock aningen segt vilket inte var lika uppskattat
när vi sedan skulle upp klockan halv nio idag...

Tog sällskap med en bakfull Sunbäck en bit.
Sen gick jag hem och tog ett bad, gud så underbart! 

Resten av dagen har spenderats i Jönköping med mor & Fredrik.
Shoppade lite grejor till rum1 och sånt därnt, sedan bar det av hemåt.

Nu ska jag sova som aldrig förr!
Kommer aldrig orka upp imorgon.. 
GUNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0