09/12 -09 Darjeeling.

BAH SHA! Satt just och pratade med världens mest mobbade människa.
Alexandra Spendler! tjejen har blivit beroende av sina kusiners gameboy 
och är nog den osocialaste personen jag vet, så typiskt oss att typ sitta och 
göra annat samtidigt som vi "pratar" i telefon, bah oj juste alex is in mah phone..
okej.. snackat i en timme nu! coooolt! dyrt.... yadayada

Hur som helst vaknade jag med pain i mah arm this morning..
Kunde inte sova på grund av omständigheterna så jag gick upp istället.
Duschade och gjorde mig iordning. Sen gjorde jag färdigt engelskauppsatsen och 
romananalysen innan jag tog cykeln till Almirthunderfuckdude, där Scoobydopedarshan 
och deras vän befann sig. Killarna hade lagat frulle och bjöd på en kopp te som jag njöt av 
samtidigt som jag lyssnade till Darshans DJande och försökte förstå vad WOW går ut på...
Det gick ingen vidare, så jag läste lite spanska istället. Spanskaprov imorgon (U)

Lite senare kom även Majsen dit. Hon hjälpte mig lite med spanskan.
Sen dansade vi även polka innan jag vart tvungen att bege mig hemåt. 

Hemma stod maten klar på bordet. QUE ALEGRIA!
Annars har jag pratat spanska med brorsan och pluggat hela kvällen.

PUS&GODNATT FELLOWS!

Kommentarer
Postat av: Alex

jag gillar våra samtal ändå :)

2009-12-10 @ 18:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0