10/12 -09 Ta F' Wit.

Skoldagen började sådär bra med ett spanskaprov på 4 sidor..
Hoppas fan att det gick bra alltså, annars blir det min död! 

Efter skulan gick jag hem och tog en dusch efter ett svettigt 
gymnastikpass med Sassa, sen begav jag mig till Birgitta & Majsen.
Vi tittade på du är vad du äter, sen vandrade vi hem till Almir där det
befann sig lite trevligt folk. Kvällen bjöd på mackor med ostekt bacon?
och massage a la sagoberättarna Maja y Sarah. Sen hängde jag med
Darshan och handlade en snabbis innan jag vandrade hemåt. 

Första "lediga" kvällen på se sådär 4 veckor..
KÄNNS JÄVLIGT BWAH! 


Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0