12/12 -09 Zonarisk.

Idag ägnade jag hela förmiddagen åt att flytta.. 
Med huvudvärk & träningsvärk satt jag hemma och tog det lugnt hela förmiddagen.
Sen begav jag mig hem till Almir där det som vanligt befann sig en skara trevligt folk.
Där blev vi kvar ett tag då det bland annat bjöd på bosnisk allsång! Jag och Majsen ville
leta lyrics och medverka i denna ljuvliga sång.. men tydligen fanns det inga så vi gick
och mötte Nessi @ stationen innan de tågade vidare till någon pub eller så.

Eftersom jag och Majsen inte kunde/inte hade överdrivet lust att hänga på
lagade vi istället pizza och kollade in våran nya lover @ ansiktsboken.

Här är vår baby boy, Enjoy!
Som ni ser är han ytterst kristen och supremely fat and cheerful. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0