16/6 -09 We flow rotated.





Wupedu!
Vaknade upp hos far imorse. Fick gå upp tidigt för att kunna åka med honom in till stan. När jag kom hem gick jag och la mig en stund. Sen gick jag och mötte en filur som jag samtalade med någon timme. Skönt vare. Fick mig på lite bättre humör samtidigt som det var aningen smärtsamt.

Nu sitter jag som vanligt och väntar på Tove som förövrigt är en av dom segaste människa jag känner. Hah! aja hon kommer förhoppningsvis snart hit så att vi kan gå till Sobel och dansa.

Pousssssssssss.



I'ts time now! Althoug it's one of the hardest thing i'll ever have to do. It's the right thing to do.

Everyone knows..
I'll always know..
And there will always be obvious that I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0