22/6 -09 Turkey here I come!

Sandis sov hos mig inatt. Så på morgonen gick vi upp och åt frukost osv, innan Sandis begav sig hem till Sthlm igen. Efter det segade jag fram till fem ngn gång då vi åkte ut till syster och fikade med frallor och jordgubbstårta. Spelade spel gjorde vi med. Jag och Jacob vann of course! tur var väl det eftersom vi är världens dåligaste förlorare.. När jag kom hem igen kom Dza och Majsen förbi. Vi försökte få in lite tung musik på Majas ipod men den vill inte synka så vi fick gå och hämta min på andra sidan stan. Så nu har hon musik till PL. Varsegot! Imorgon blir det en fika med Calle och sedan misstänker jag att det blir stek med Dza. Maja kommer jag sakna som sjutton nu när vi inte kommer ses på två veckor :O ohmy! Och gasch vad jag saknar Alexandra med, kom hem nu kvinna!

Och juste! glömde nästan. Pappa ringde idag och sa att vi åker redan på söndag!
WOHO! Turkiet/alanya here I come! fyfan va underbart. längtar som gatan. Vi ska bo på ett hotell som heter Sunway tror jag. Tyvärr ingen pool, men 100m ner till Cleopatra beach. so whatevvaahhhhhh.. ligger centralt också. Helt perfa!


 

Här är då stranden Cleopatra bech som vi bor vid. Läckert!




Utöver denna goda nyhet fick jag även en annan bekräftelse som var mycket befriande.
Helt superbradag om man bortser från det sorgliga, som jag nästan är helt säker på kommer plåga mig inatt/imorgon/veckan/tills det går över med tiden.

Aja det löser sig nog...
pusshai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0