02/3 -09


MÖH! Vädret kan ju bara ta och stoppa upp sig själv i röven (ursäkta) :$
Men fan jag hade tänkt mig att träna idag, men eftersom jag fortfarande har lite ont i halsen och vädret suger så får jag Väl stanna hemma med mitt ända sällskap matteboken :( 

Och hur segt var det inte att kliva upp på morgonen klockan sju. usch!
Dagen börjar med engelska sen hade vi aslång rast eftersom bilden var inställd. 
Haha rasten spenderade jag och juliax2 tillsammans med  Walterboy och calle.
Har inte skrattat så mycket på länge!  (L)rishögen(L)

@ matan.

Sen var det idrottlektion. Eftersom det är 9b vi snackar om så spenderade delar av klassen
tiden till att hänga i lionor och se fula ut, en del till att läsa, en del till att dansa, en del till
att krypa runt på golv1? och min del till att sitta och masera/skratta åt våran klass.

Julia var snelhest och gjorde konstverk på min rygg.
Vic fick dock syn på det, vilket troligtvis inte var planerat.
Haha ni skulle sett minen!

Efter idrotten gjorde jag iaf klart mitt so-rov. kändes ganska okej ändå...
Sen flöt la dagen på som vanligt. Bara att jag vart lack när jag såg att det snöa ute :(

Stina skulle komma hit en stund efter skolan eftersom ingen av oss kunde träna.
Men hon hade prov tells imon så vi får träffas någon annan dag. 

Nu tänker jag ta tag i min matteläxa
pouss.

NADCA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0