04/3 -09

Matte, Teknik och språk.
Sen var det äntligen lunch! J

ag julia och susanna var fyndiga och tog med oss egen lingonsylt eftersom
skolan är så sjukt snål och har lagt av med det helt.

Vi spenderade lunchrasten med att spraya rengöringsmedel,
som vi snott från städtanten,  på varandra. haha det slutade med att
julia låste in sig på toan och att vi kom försent till no'n.

På projekttiden planerade vi vårt kommande livedisco för årskurs 4-6.
Men jag jesper och julia masserade varandra och lyssnade på enya istället.
I trappan ner efter skolan mötte vi Walter och hanns fina basebollträ som vi sedan slog julia larsson med.
Sen stannade vi kvar en halvtimme med ida och simone för att planera kommande helg. 
Ser fram emot det vad det än blir. 

Efter skolan gick jag hem och pluggade lite matte sen åkte jag till brunabönan och solade :$
Och nu måste jag göra so'n och plugga spanskaglosor. men först ska jag äta paj! 

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0