29/3 -09

Yes! nu kom jag precis hem från det som blev ett faktum av fredagsdramat.
På ett sätt var det idiotiskt, men man mår helt enkelt inte bra av att hålla allting inom sig. 
Känns bättre. men jag skulle vilja få ut mer av det. 

I fredags ville mammsen att jag skulle stanna hemma en dag till och krya. Så jag lydde henne. Jag stannade inne ända tills jag vart tvungen att gå till hemköp och köpa candy åt discot vår klass skulle anordna. Sen kom Julia och hämtade det och jag gick och la mig en stund. När jag vaknat ngn timme senare gjorde jag iordning mig och skulle gå till Dzejna och chilla med Ben and Jerry´s. Men först skulle jag möta Darshi och ge tillbaka hans sjal und his glasses. Jag hänkade dom till John's och Pierre's place där Pierre och Fanny befann sig. Efter en stund kom även Marcus och Dza dit med. Det var riktigt trevligt tills jag efter ett par samtal fyck rymma därifrån. När jag och Dza äntligen kom hem till henne åt vi och lyssnade på Eddie vedder. Men mycket sömn fick jag inte den natten. mest pågrund av koffeinpillerna, men också för att jag hade allt för mycket att tänka på.

På lördagen åkte jag och Dza till lkpg och shoppade.
Hittade endel faktiskt. På kvällen gick vi upp och tittade en stund på damlaget. sen spenderade vi tillsammans med alexandra kvällen i min lägenhet med glass och teve. 

Och nu är det söndag. och jag har mer ångest än vanligt. 
Dels p.g.a. the drama och dels för att personer som jag trodde iaf skulle ha en viss förståelse inte alls verkar förstå. Jag är ledsen för att jag ljög, men tekniskt sätt var det inte alls det jag gjorde. Jag är också ledsen för att jag tydligen inte berättar saker, men i vissa fall har det sina följder. Och jag tror ni vet vad jag menar. Jag kan i alla fall lova att jag ska försöka bättra mig. Och det måste jag verkligen, för om jag inte tror fel. kommer hela klassen ge mig onda blickar tomorrows.

 
Fina nysminkade pojkar.


   

Kommentarer
Postat av: Alexandra

eddie vedder är kärlek!



bubb<3

2009-03-29 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0