FJERT

Fjert va jag har varit dålig på att uppdatera den sista tiden. 
Men jag har la inte gjort ngt speciellt heller. helgen så ungefär ut såhär i think.

Fredag.
Började hos jim pettersson lite smått, sen åkte folk1 till ngn snubbe vid brandstationen. men dit vägrade jag åka. Så jag, alexandra och dza satte oss tydligen vid kyrkan och spelade in fina videos. Efter det mötte vi folk1 och gick till Pierre och John. Men där stannade vi inte länge utan jag, balle och dza åkte med dom till Åhlenshuset där det var crazymanazy. Det jag har bäst minne av är att jag blev tappad på en hylla? och hade fedt blåa, svullna knän när jag vaknade dagen efter. hehe 

Lördag.
På lördagen åkte jag en sväng till farmor som jag inte har varit hos på jättelänge. Vi fikade med kakor som jag lyckades sälja, så nu har jag bara fyra burkar kvar. Efter cyklade jag till dza, vi pimpade min cykel lite. Eller vi hann inte färdigt eftersom mamma ringde och sa att vi skulle vara nere i badhuset om tio minuter :o I badhuset hade vårt kretacrew (alla som vart med på dykarresan till kreta) ngn slags grekisk afton. hehe juste. Men vi tittade bara på lite bilder sen gick vi hem till mig och åt rostade mackor och tittade på våra sära videos. Sen gick Dza hem till sig och jag vandrade ner till badhuset för att äta igen? det var nog inte det smartaste att vräka i sig te och mackor precis innan. för maten var kärlek, men jag kunde knappt äta ngt eftersom jag var så mätt att jag ville spy :(  aja sen mötte jag iaf dza und alexandra. vi gick vidare och mötte tove. Sen gick vi till det lamaste stället ever! och nej jag skojar inte, hemskt vare. Vi kom på ngn fin ursäkt sen chillade vi runt lite. det var ju trots allt ganska underbart väder ute.  <bilutflyktmedinflamespåhögstavolymyeah3

Söndag.
På söndagen var det träningsmatch mot Hultsfred då jag och alexandra kände av våra vanor.
Fyfan det är inte värt det. matchen slutade 2-1 till dom. och jag spelade bajsdåligt. 

Igår mådde jag skit hela dagen och ringde till mattias och sa att jag inte kunde vara med på träningen. jag tror han förstog mig eftersom jag knappt fick fram ett ljud. när jag kom hem gick jag och la mig direkt och vaknade inte förens vid halv elva ngn gång :o 

Idag mådde jag lika dåligt så det fanns ingen chans att jag skulle klara av att sitta i några timmar och skriva engelskauppsats. Så jag får göra np-prov1 some other time yeeees. nu kan jag inte göra mycket annat än att droga te och halstabletter.

      phniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0