Fredak.

Idag är det dzejnas dag minsann <3
phlickan fyller 16 år so watch out, snart är dza ute på vägarna med sin fina bil


Erkänn avundsjuka.

Dagen började med ett läsförståelseprov i engelska som jag hoppas gick bra, sen var det rast och hörförståelseprov. Det kändes skapligt bara att jag lacka sönder på att det var ett ynka ord jag inte hörde :@  aja får väl förhoppningsvis reda på resultaten soon. 

Efter skolan umgicks jag med dza, alexandra, maja och annelie. haha sjukt kul faktiskt :D
Vi satt inte alls och lyssnade Destination Calabria :$ heehee 

Lite senare kom alexandra hit. Vi bestämde oss för att gå hem till alexandra och äta. men så vart det inte, vi gick och hämtade dza och gick tillbaka till mig och åt istället. Sen begav vi oss till ngn Sofies fest och röjde, ahha. Lite senare fick jag ett samtal, så jag satte på mig ett par båtskor och en jacka och vandrade ner till badhuset och hämtade Darshi och Pierre.  Sen gick vi tillbaks och röjde tills dom slängde ut alla. Efter skulle vi med darshi och pierre till ngn fest vid stallet, men så vart det inte. ( ganska glad att vi inte gick dit ) vi gick hem och åt popcorn och sov istället. 

Lyckad kväll faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0