03/3 -09

Dagen börjar  med spanska. sen var det fedtlånga so-lektionen.
Vi har börjat med USA's historia (Y) Fick reda på mitt profresultat med.
VG! faktiskt riktigt nöjd. so är inte mitt starkaste ämne. 

På lunchrasten gick jag och susanna och letade efter Per (rektor)
eftersom vi vill byta till musik på elevensval. 

Han var som vanligt upptagen så vi skrev ett fint långt brev.
På det svarade han med två fina bokstäver, OK! hehe bra där Per. 

Efter elevensval var det studietid och matte...
jag gjorde absolut ingenting, elr jo jag hjälpte Ellen att skriva ut noter.
Sen var det dags för vår så himla värda mattelektion på 30 minuter.

Jag hade inte ens med mig böckerna eftersom dom låg hemma på mitt skrivbord (Y)
Så jag susspuss och juliax2 (mest jag) roade oss med att måla fejna teckningar
och ta kort i väntan på våra efterlängtade klasströjor. Här har ni resultatet.



Efter skolan var det träning på konstgräs (L)
Gick ganska sämst idag, men trots allt en ganska rolig träning.  

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0