02/10 -09 Jericho.

Klockan halv åtta tog jag och mor bilen upp till Jönköping där jag först fick göra ett pricktest. Jag var som tur va inte allergisk mot något. Efter det fick vi besöka doktor Brun-Hansenäcklet! Han var lika hårdhänt som vanligt så blodet forsade så fint, så fint ut ur örat efter besöket. usch och fy! Han skrev i alla fall ut ny medicin och nya droppar. Fick även reda på att jag snart får genomgå en sjätte operation. Jobbigt, men skönt att dom äntligen gör något åt saken. För er som inte förstår vad jag snackar om är det en ännu en öronoperation jag syftar på.

Klockan kvart i sex tog jag och mina sepen tåget upp till Linköping där vi mötte Alicia och Amanda. Dem tog vi sällskap med upp till Tove som stod och skar tomater. Vi inväntade resten av folket. Sen öppnade Tove hennes gigantiska paket som innehöll en heliumtub och massa ballonger, Haha! Efter att alla provat på att prata som ett cepe var det dags för Tacos<3 Maten var underbart god! Det gjorde du bra Tove ;) Det bjöds också på fina konversationer må jag säga! Haha.

Efter maten lekte vi vidare med Toves present :D
Spelade in vidoes och gjorde teatrar som så småningom lär dyka upp här på bloggen.
När Julia och Amanda dök upp bjöds det  även på kladdkaka och glass. Sen vart det lite soffsnack innan alla tog bussen till destination unknown.

Orkar inte beskriva resten av kvällen i detalj. Men jag kan lova att det var mycket trevligt!
Tack ellesammans <3

Bilder kommer nog snart..



Kommentarer
Postat av: amanda

destination unknown... hahah

2009-10-03 @ 17:47:35
URL: http://amandacarlsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0