06/10 -09 HAWKWIND.

Skoldagen flöt på som alltid!
Sen var det tågresa hem med Alexandra eftersom Dzabubben skulle till sjukgymnasten. Clara satt även med oss halva biten. Då hände det grejer! Det var längesen jag skrattade så mycket. Berodde nog mest på att jag var trött, men också på våra fina samtal om band annat vädurar, Haha <3 

När jag kom hem gick jag direkt ner i källaren. 
Det var meningen att jag skulle leta rätt på några gamla skjortor, men det slutade med att jag hade hela famnen full med gamla kort. Gud så ful jag var när jag var liten! hah, tro mig. Ska försöka lägga upp några bilder påt om jag orkar. ALEX MÅSTE ÄVEN SKICKA BILDERNA SEN I FREDAGS :@:@@@

Runt klockan sju vart det även en två timmars lång promenad med Alexandra. Vi gick och pratade om allt, och då menar jag ALLT! Vi tappade även mobiler, rullade runt i gräs, studerade stjärnhimlen, satt på varandras magar och lekte igelkott. Det är vi bra på! 

Tack Alexandra för promenaden <3
Den behövdes, och tack dzejna som just gav mig en uppenbarelse.
Jag är ju besöka drömmarnas land inatt asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0