09/10 -09 Tomhet.

Skoldagen var helt okej. 
Engelskan var inte allt så farligt som jag hade förväntat mig.

Sista lektionen hade vi gymnastik vilket jag inte kan delta på.
Så jag och Noa hängde med trevligt folk i Cafeterian till kvart över två någon gång då vi gick till ghettokiosken och köpte godis innan vi hookade med Alex und Rikard och tog tåg1 hem. 

Väl hemma var det kaos pga all renovering. 
Evan hade börjat sätta upp kaklet, vilket såg riktigt bra ut. 
Det blir nog skitsnyggt när det väl är klart :')

Efter att ha gått till grannlägenheten ( Där vi måste duscha för tillfället) och duschat,
gjorde jag varma mackor och drack en kopp te innan jag cyklade och mötte Dzejna vid Coop. Vi cyklade vidare hem till Alexandra där vi underhöll oss vå vårat egna unika sätt <3  
Dock fick en liten detalj oss nästan och gråta (bokstavligt gråta).
Jag och Dzejna vart så frustrerade att vi vart tvugna att lämna Alexandras hus.
Vi gick en riktig runda och bara skrek ut all vrede vi hade inombords, innan vi cyklade hem.


Såhär glada vart vi på ett ungefär.......


Blir det verklighet sjunker jag! och jag tänker aldrig dyka upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0