10/10 -09 A houndred and ten.

Idag fick man tre timmars mer sömn en vanligt eftersom jag inte skulle till skolan. Klockan tio tog jag och mor bilen upp till jönköping för hundrade gången på två veckor... känns det som i alla fall. 

Först vart det en undersökning och odling as usuall. 
Sen vart det även blodprov innan vi gick och tog ut min nya medicin. Hade sjukaste sköterskan.
Hon stack in nålen och börjar typ gräva runt i armen på mig? Den är helt blå nu.

Efter att vi hämtat ut medicinen åkte vi i alla fall till A6.
Först gick vi och åt godaste maten på länge, sen vart det lite springande i affärer innan vi åkte hem. Gjorde några fynd i alla fall. Köpte en stickad tröja, två linnen, en skjorta, en sjal, ett par öronhängen, ett armband, ett halsband, ögonskugga, spegel och lipplump <3 Underbart! Det behövdes efter allt plågeri @ sjukan.

När jag kom hem fick jag snabbt springa och duscha och göra mig iordning. Sen skjutsade mammsen bort mig till Alexandra där det anordnades återträff med vårt gamla 93-lag. Vi beställde pizza och pratade gamla minnen. Sen splittrades vi. Tack gurlzzz för en trevlig kväll. 

Efteråt gick jag, Alex, Dzejna och Lina in mot stan en sväng.
Först gick vi mest och frös. Sen stötte vi på Marcus som vi stod och pratade med en stund innan vi även träffade Miled och co. När vi sagt farväl till dem gick vi och värmde oss en stund på Citygrillen. Där stötte vi på Max och hanns vänner. Pratade med dom en stund, sen hänkade vi med Pierre till någon liten chill fest där de spelade gitarr, sjöng och bjöd på Jäger. När vi var tillräckligt upptinade gick till stationen där vi hämtade Majsen och Tove. Vi gjorde nästan inte ett skit. Stod mest och frös. Så när Max ätit upp sin mat begav sig han och Tove hem. Och jag tog sällskap men Niklas, Albert och Simon hem.

Bilder sen lagträffen kommer nog så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0