12/10 -09 Requiem.

Vaknade lika sent idag, hur skönt som helst!
Pluggade lite och hann även städa mitt rum innan Dzejna kom hit.
Vi gick till Bruna Bönan och bättrade på brännan lite. Sen gick vi hem till mig och käkade Digestive och drack te. När vi var mätta och goa tog vi fram en dagbok jag hittade när jag städade rum1. Den läste vi omsorgsfullt innan jag följde flickebarnet hem. 

Nu borde jag plugga..., Vilket jag inte kommer orka.
Hej IG (L) jag hatar historia! nej det gör jag inte... men jag hatar Antiken :(


So much to do so much to see
So what's wrong with taking the back streets
You'll never know if you don't go
You'll never shine if you don't glow
So much to do, so much to see
So what's wrong with taking the back streets
You'll never know if you don't go
You'll never shine if you don't glow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0