16/10 -09 CRAM.

Jag vet att jag är en dålig människa som inte uppdaterat på 19289282 år...
Men jag kan lova att ni inte missat något. Hela veckan har i princip bestått av plugg.
I tisdags hade vi ett historia-prov. Sen hade vi även naturkunskapsprov i fredags och en engelskainläming tills i torsdags. Jättekul... nä inte så!

Fredag idag, vilket innebär två lektioner på förmiddagen, mat och sedan freedom <3
När vi ätit oss feta, hängt i cafeterian och sedan tagit tåget hem var jag helt slut. 
Det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga mig på sängen och sova.
Runt sju någon gång kom Dzejna och Balle hit. Sen kom även Oskar och Adam.
Vi förfestade lite @ mah place, sen gick vi ner till holaveden där det anordnades något slags gymnasiedisco. Först var det lite uppträdande och lekar? sen bah dansade alla tills svetten rann i hangaren. Faktiskt ganska trevlig kväll ändå. Härligt att träffa lite tranåsbor :)


Ungefär såhär snygga var vi innan vi gick ner mot Holaveden! 
Man kan inte mer än älska er mina cancerbarn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0