21/10 -09 Your my heart, your my soul.

Idag bah vaknade jag klockan halv tre av att jag drömde det sjukaste någonsin!
Jag satte mig helt seriöst upp och skrattade högt.

Orkar inte lägga upp lika fina bilder som sist,
men kan berätta vilka personer som var med i den.

-Alexander palmqvist
-Julia Millestad
-Ida dittmer
-Marcus sundbäck
-Julia larssons & Hilda Thalins mammor?
+ några till.

Jag tänker inte nämna detaljer, då skulle ni tro att jag var sjuk i huvudet!
Fast det kanske jag är... Börjar faktiskt undra

Varför drömde jag just om dessa personer? 
Och hur fan kan min hjärna fantisera ihop något så sjukt?
Jag fattar inte.

Hur som helst gick jag upp någon gång runt tre och åt lite.
Sen jobbade jag resten av dagen. Inte det roligaste, men jag behöver verkligen pengarna.


Delar med mig lite av det goda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0