23/10 -09 1,2,3,4....

Gud vad jag älskar fredagar alltså :'D
Först hade vi historia då jag och Dzejna gick till biblioteket
och lånade böcker om Columbus. Sen var det prisutdelning och 
en halv nk-lektion. Först predikade vi om Big bang, men sen satt vi mest och
pratade om stjärtar... Riktigt fina konversationer må ja säga!

Efter det var det dags för lunch.
Jag var hungrig som ett djur men självklart var det någon slags äcklig
potatiskaka? Det var bland det vidrigaste asså. Skulle tagit pasta :(

Efter skolan åkte vi hem och åt, duschade, gjorde iordning oss osv.
Sen tog vi kvart-i-sju tåg1 upp till linköping där vi vandrade hem
till ToveTutte och Mjölbybrewdzen <3

Det vart lite gruppbilder, visitkortskrivande och förfestande.
Sen vandrade vi hem till Alexander där det kryllade av trevligt folk.
Sammanfattar kvällen med ett par fina ord..

-Meg vs Mika
-spya
-loftsäng
-mjölbymusik
-Ölspel1
-varulv vs vampyr

När folket började dra sig hemåt vart det först lite städande.
Sen följde jag Tove hem och så vart det även lite filmtittande med Fredrik och 
hans vän. Men Dzejna somnade.. så vi hann knappt se början. 
Istället gick vi och borstade tänderna och sånt därnt.
Sen låg vi och skrattade tills runt klockan fem någon gång då vi äntligen somnade.

Bilder kommer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0