26/10 -09 Jamrock.

Idag bah hade jag och mina väninnor inget liv.
Det resulterade med att vi klockan kvart i tolv tog tåget upp till Linköping
och besökte kompen.

Nu vet jag att ni reagerar ungefär såhär
- WHAT!?!?!!AMAGAH!VARFRPÅETTLOV!!?!111kjndlfanvaekli :S:S:S:S

Anledningen är den att jag, Dzejna och Alexandra 
helt enkelt inte är tillräckligt utvecklade för att prestera på våra 
Info&Layout-lektioner.

Därför blir det nog förmiddagsplugg på kompen även imorgon.
Det var ju trots allt inte så farligt.. vi satt mest och lekte moggisbarn.
Dessutom har vi alltid lika roligt på tågresorna <3
Idag hittade vi våran blivande man! Stackars kille.
Vi tog självklart tillfället i akt och stirrade på honom hela vägen från Mjölby te Lkpg. 
Han måste trott vi var våldtäktsmän eller något i den stilen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0