27/10 -09 Screechie.

Idag var det meningen att jag skulle hänka Dzejna & Alexandra till Lkpg.
Men mitt humör var inte på topp, därför stannade jag hemma instead.
Dessutom fyller ju pappsen år idag. Grattis farsan! <3

Vid fyra någon gång tog jag och Martin moppen upp till hans jobb
där vi överraskade honom med paket snälla som vi är.
Då fick vi även reda på att det blir lite lite födelsedagslunch
@ Golden Thai tomorrowz. AMAGAH! hur underbart är inte det?
Jag ska äta 26872789 portioner och gå upp 289390767 kg!

Hela dagen har jag försökt komma på hur jag vill ha mitt rum.
ÄNTLIGEN HAR JAG BESTÄMT MIG! Nu är det bara att bli rik.....

Nu sitter jag och konverserar med min kära vän Dzejna på msn.
Jag har just visat henne min überbudget, känner mig stolt!

Idag hittade jag även min drömmobil. Här har ni den!
Sony Ericsson C905 Cybershot




Nu borde jag sova..
Det kan Dzejna intyga.

PUSS&GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0