03/8 -09.

Idag fick man en halvtimmes mer sömn än vanligt eftersom jag slapp åka med 07.45 tåg1.
Istället fick jag cykla ner till tanläkarn vid kvart över åtta. Var lite orolig först, men det visade sig att jag inte hade några hål eller andra besvär. Däremot tog det extra lång tid eftersom de  satte in någon skev ställning i munnen på mig och tog massa kort. När jag väl kom hem lagade jag mat och chillade. Tänkte ta 10.45 tåget upp, men det missade jag..... då kändes det inte var så värt att ta nästa tåg upp eftersom jag ändå bara skulle ha en lektion. Så jag stannade hemma instead.

Lite senare gick jag hem till Dzejna där vi åt mackor och väntade på Alexandra.
Sen åkte vi till Adelöv. Vi ångrade att vi åkt dit så fort vi klev ut ur bilen. Stånden hade redan börjat packa ihop och vädret var hemskt. Men jag köpte i alla fall marknadsgodis och ett par glasögon, mhamahamha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0