04/9 -09 Emotions.

Idag hade vi världens slappaste skoldag. 
Först hade vi Historia då vi diskuterade lite om källkritik, sen fick vi våra infokompväskor.
Efter det hade vi Naturkunskap då vi satt vid datorn och fixade till inlämningen innan vi skrev ut den.  Sen drack vi hot chocolate och väntade på Dza. Sen kom vi på att vi var fedt sena till maten. Så jag och Alexandra fick springa som judar för att hinna. Dza orkade inte så henne mötte Alexandra lite senare. Själv stannade jag kvar och gick en sväng på stan innan jag åkte hem as well. Hitta världens snyggaste/skönaste jeans som jag bara måste köpa! Synd att dom kostade skjortan bara... Jag köpte en tischa, ett par öronhängen och ett halsband iställelleleleeee. Det får duga. 

Senare på kvällen mötte jag Dzejna. 
Vi gick förbi Pierre, men han var dock inte hemma. Så vi gick och mötte dom på stan istället. Vi gick upp till någon Becka där det var lite pardhey. Dansade fastän musiken var hemsk. Men mest satt vi och chillade på balkongen. John hade en fin teori om att jag och Dza var hästar. Dza var en söt, brun häst medans jag var en rosa häst som skulle bli slaktmat. Snelt! Efter att vi lämnat lägenheten gick vi en riktig långrunda innan vi gick skilda vägar. 
Vi är duktiga på att prata du och jag <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0