05/9 -09 Cop that shit!

Idag fick man inte sova ut och njuta av ledigheten.
Vid sju fick jag gå upp och äta innan jag, mor, bror och Lisa åkte och tittade på Hanna och hennes polle som tävlade. Det gick riktigt bra för att vara första gången, tror jag iaf... hehe
När vi var hemma kom Alexandra förbi en stund innan jag gick och mötte Julia på torget. Vi gick en runda och pratade om allt i allmänhet. Sen gick vi hem till mig och tittade på bilder och videos innan hon skulle hem och äta.
Trevligt! Det var ju ett tag sen sist. 

Senare kom Tove och Dzejna hit. 
Vi gick till Pierre där det var lite folk. Sen vandrade vi med dom till Talperna där det var pinsamt att befinna sig. Helt seriöst 95:or och 96:or vad har det tagit åt er? Det är pinsamt! Vi försvann därifrån så fort vi kunde. Jag Dza och Tove gick till Bosniska klubben och åt lite. Sen kom även Alexandra dit. Men en lite pinsam incident gjorde att jag och Alexandra som anlände efter en stund fick bege oss därifrån lite tidigare. Vi gick och mötte Miled, Axel, Pierre och Darshi. Vandrade ner och satte oss på Kärleksön och chillade innan jag och Alex gick och mötte Tove och Dzejna. Vi satte os ner vid estetarna en stund men det sög. Så efter en stund vandrade Alexandra och Tove hemåt. Dza och jag orkade inte riktigt gå hem än så vi gick med Darshi, Pierre o co till kärleksön again där vi umgicks ett tag innan vi tog farväl och gick hem till mig en snabbis och sedan vidare på stan igen. vi gick en runda, blev bjuda på efterfest och träffade Camilla och Märtha som bitchslappade varandra och låtsades vara amerikaner. Jag grät av skratt och hade svårt att stå på benen, då kändes som det var dags att gå hem och lägga sig. Så det gjorde jag. 

Allt blev lite vackrare, roligare och snällare i våra ögon idag. 
Denna kvällen behövdes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0