11/9 -09 Namnnamnnamn.

Kunde knappt andas när jag vaknade imorse. Var hur förkyld som helst, Helt igentäppt!
Men jag tog mig till skolan i alla fall (vilket jag ångrar) eftersom jag inte kunde koncentrera mig och hänga med på genomgångarna. Jag fick ju springa på toa och snyta mig 24/7.  
Vid halv elva tog jag tåget hem. 
Sen somnade jag tunt halv två och vaknade vid halv åtta :$ Hur skönt som helst!
Dza skulle till vikingsta och Alex skule till Pierre.
Men jag satte mig vid teven med en tallrik cheerios.

Lite senare kom Tove hit.
Vi gick först ut och gick en sväng, men staden gav oss ångest så vi gick hem till mig och myste med te och spelade gitarr. Skönast på länge!

När Tove hade vandrat hem underhöll Miled mig på msn.
Sen tittade jag på Million.Dollar.baby. Mycket bra film, se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0