12/7 -09 He wants to make love to the mountain.

Runt två någon gång cyklade jag till mina väninnor som hade massa nyheter jag kunde ta del av. Mycket skratt blev det bland annat när Dza läste upp några av Alexandras fina sms från gårdagen <3 Haha! Runt sex cyklade jag hem och åt. Sen gick jag till Baronen där Alexandra och Dza satt och fetade sig. Men dom hade inte ens fått sin mat än så jag gick och mötte Tove instead. Vi satte oss vid kyrkan dit även Alex och Dza kom. 
Efter det begav vi oss till Pierre's place där John befann sig. Dza satte sig vid en dator och Alex utmanade John i något krigarspel, medans jag och Tove satte oss utanför och riggade pipan och åt godis. Vi blev kvar där i någon timme kanske, sen gick vi och mötte Hanna vid kiosken. Gick även förbi någon Annies fest vilket bara går att beskriva med ett ord, PINSAMT! Efter att ha tagit farväl av Hanna vandrade vi ner mot stan där Tove träffade Max och jag, Dza och Alex gick och värmde oss på ICA. 

Hade tänkt att vandra hemåt, men runt tio kom Stina ner och hämtade mig på moppen.
Vi myste med chokladfondue och film i hennes nya übersäng.
Har saknat dig tjejen!



MMMMM älskarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0