14/8 -09 Give bearth to a new bread.

Mina vardagar består nuförtiden av skola, mat, läxor och dator.
Så jag har inte överdrivet mycket att skriva om. Efter skolan åt jag och gjorde lite läxor, sen har jag suttit vid datorn resten av dagen... Fy vilken nerd jag har blivit! 

Inte nog med att jag är datanerd!
Jag har även börjat tänka på vad jag ska önska mig i julklapp. Det står mellan 


Extern hårddisk?             Ny mobil?          Ny säng? ( 160x200 cm )

Tror nästan jag är helt säker!
Hårddisken kan jag nog spara ihop till ändå och min mobil får fan ta och hålla ett tag till.
Sängen däremot! MMMMMMM LOVE IT. Jag ska ha den, jag måste ha den!
Fatta underbart med en säng som är nästan lika bred som än själv, mhamha.
Dessutom sover man ju halva sitt liv.

Nu ska jag ringa pappa en snabbis, sen ska jag se klart på filmen Taken och sova.
PUSSAR OCH KRAMIZAR! Godnatt kompis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0