17/9 -09 Gigiteen.

Nu sitter jag här och har pain in my arm som vanligt.
Min bror borde skjutas! Han slår mig, hotar mig med att fisa på mig och vägrar installera ps4 åt mig eftersom jag vägrar att massera honom. FU dö av bajs i din mun!!!!!

Ganska slapp skoldag idag.
Alexandra gick hem på matten eftersom hon har en sjukdom! Så jag och Dzejna fick klara oss själva resten av dagen. Det brukar vi ju vara duktiga på du och jag dza, eller? hehehehehe. På matten jobbade jag ingenting! Satt och lyssnade på när Fillasugah spelade gitarr istället, och på Engelskan tog vi en dator och satte oss i ett rum och facebooookade hele lektionen. Duktiga är vi! 

Inte nog med det! 
På idrotten skulle vi jogga en runda, men jag och Dza gick till priso och köpte Kellog's bars iställlet <3 Vi är nog inte så duktiga trots allt! menmen luf u 

Och Alexandra krya tills imorgon nu baaabeh
WE NEED YOU! (nooooooooot) heh jo pus gmn love yah foevah änd evah -Vv-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0