23/9 -09....

Har inte orkat uppdatera varje dag nu på senaste tiden.
Kanske beror på att inte gör så mycket. Det blir mest plugg och sovande för min del.

Dagens humör: Trött, retarded, lite sur och känslosam.
Dagens mående: Inte det bästa
Dagens borde: Komma ihåg att ta med nycklarna till skolan
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Baggy jeans, svart tröja och blommig sjal
Dagens planer: Sova
Dagens vill ha: Überjeansen från Carlings
Dagens längtan: Bosnien
Dagens fundering: Har Alexandra en sjukdom?
Dagens beroende: Kellog's bars
Dagens mobbade: Alexandras tendens om att alltid ta skämten för långt <3
Dagens tidning: din mamma
Dagens låt: Love will tear us apart - Joy Division


Blev just klar med Sam-inlämningen om massmedia, äntligen :'D
Fyfaaaaan va jag har slitit med den, och ändå blev den inte nära på så bra som jag ville ha den. Aja det får duga.

Nu ska jag borsta tänderna och läsa den engelska novellen vi har fått i läxa... orkar inte!
+ att jag vill ta mitt liv eftersom jag just kom på att vi har engelskaglosor tills imorgon vilket jag kommer bli tvungen att läsa på tågresan imorgon, kul! Men inte nog med det,
Jag har ju för fan spanska tils imorgon med, och böckerna är i skolan.
MMMM LIV1 LEKER IDAG ASSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0