28/9 -09 New wu.

Fyfan vilken ångestdag!
Vaknade med världens pain in mah ear. Så mor fick ta mig till sjukan.
Som vanligt gjorde dom typ ingenting, skrev ut ett recept och skickade hem mig.
Jag hatar verkligen det där stället. Går inte att beskriva ångesten man får när man går i korridorerna.

Inte nog med att jag var tvungen att missa en hel skoldag + skolfotot.
Jag måste åka dit på fredag as well???????? ahhhh, jag orkar inte!

När jag kom hem gick jag till Åhléns och tröstade mig själv med massa Lip balm <3


Kunde inte bestämma mig vilket jag skulle välja.
Så jag köpte båda två! Det klarar jag mig nog på ett tag :*

Nu kom jag på att vi har matteläxa tills imorgon.... fan
Orkar inte göra hela, men några tal bör jag nog göra i alla fall

PUSS O KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0