30/9 -09.

Kvart i åtta tog vi tåg1 upp till Lkpg och sedan bussen vidare till Folkungavallen där InfoKomp anordnade friluftsdag med bland annat höjd, längd, 60 meter och säckhoppning? Dock var jag inte med eftersom jag äter penicillin och grejer. Dzejna och Alexandra var inte heller krya så de stod över as well. Det var snorkallt och ganska cepetråkigt, men vi fick ju i alla fall världens godaste baguetter och massa ögongodis. 

Efter maten gick vi till stan där vi gick och letade kläder.
Sen drog vi till McDonken och flötade oss innan Dzejna och Alex begav sig hemåt.

Vi testade även ett Lip plump (Läppglans som får läpparna att se större och rödare ut) på Kicks. Man fick stickande, lite pirrande läppar. Dessutom vart de faktiskt synligt större. Jag blev jättesugen på att köpa :$ Det kostade 250 kronor, vilket enligt mig är ganska  dyrt för ett läppglans, men jag bara älskade den där stickande känslan. Det slutar nog med att jag köper ett! Kommer inte ihåg namnet, men lovar att titta upp det tills imorgon.

När Dzejna och Alexandra åkt hem, fortsatte jag en sväng på stan och tog halv-fem tåget hem. Trodde inte jag hade några cash, men jag hittade 300 kr i plånkan så jag vart bara tvungen att shoppa lide. Det vart 3 par öronhängen, en sjal och 3 par trosor. Hittade även ett par jeans och en tischa som jag la undan tills imorgon då det blir ännu en shoppingrunda med mina cepen <3 mehehe

Annars har jag bara degat framför datorn och teven hela dagen. 
Gjorde även en ansiktsmask och rakade benen, gud så underbart!
Vare någon som såg Grey's and Anatomy föresten?
Gasch va sorgligt, kommer sakna O'Malley :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0