27/9 -09.

Gårdagen var helt okej :) 
Ordet som beskriver kvällen bäst är nog JENS, Haha. Tack folk1 <3

Idag har jag endast suttit hemma och vart snewrig.
Usch vad jobbigt det är! orkar inte mer nu.. Har vart superförkyld i en månad snart!
Måste nog åka till sjukan och titta vad det är för fel på mig.

Jag ska i alla fall tipsa alla täppta människor om min räddare i nöden.



Dessa Himalaya droppar är genialiska! Ett naturläkemedlet som hjälper mot både förkylning, magont, dålig andedräkt och insektsbett. 

Antingen droppar du 5-6 droppar i en kopp med varmt vatten, inhalerar ångan och dricker upp det. Eller så smörjer du bara in dem på det drabbade området 2-3 ggr dagligen.

Rekomenderar dem!

Nu ska jag dricka upp min kopp, borsta tänderna och gå och lägga mig.
Måste ju blir frisk tills imorgon, skolfoto och allt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0