En lista i brist på något att göra.



ÄR DU:

Arrogant: Njee.

Osäker: Sällan

Trött: Allt för ofta

Intressant: Det kan jag nog vara

Smart: Beror på vad det gäller

Barnslig: Jadå

Liten: lagom

Lätt: mitt emellan

Skoltrött: Nje

Rolig: Ibland

Pratglad: Nästan alltid

Frågvis: Kan hända

Organiserad: Inte så värst

Hälsosam: När jag vill

Blyg: Sällan

Attraktiv: Inte alltid

Lätt uttråkad: JA

Vegetarian: Nesch

Besatt: Nope

Pålitlig: Ja

Filosofisk: Det händer

 

 

HAR DU:

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Några få

Färgat håret: yep

Brutit några ben: lillfingret

Några piercings: yep

Egen dator: yessss

Gjort bort dig rejält: Absolut, det bjuder jag på!

Bra självförtroende: Ibland

Komplex: Massor

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: Nej, det räknas väl inte om man inte tagit dom själv...

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Nesch

Dumpat någon: Yep

Stulit någonting: Kaffemuggar på pressbyrån (Y)

Gjort något olagligt: Vem har inde?

 

VEM:

Saknar du: BroderJacob, DiscoDarshan, Theodur och massa fler.

Vill du döda: småkryp

Rörde dig sist: Arslet aka Aslan (min feta katt)

Slog du sist: Hmm kan nog vara Martin..

Kramade du senast: Stina

Kysste du senast: Darshi

Skrev du till sist: Miled

Vill du vara som: Mig själv.

Sårade dig sist: Jag själv.

Vill du bli galet full med: Någon som vet hur man lever liv1

Gjorde dig riktigt glad senast: Mor, som kom hem och fick stopp på mitt lidande (köpte halstabletter)

Fick du sms från senast: Alexandra

Ringde dig senast: Mor

Ska du gifta dig med: Mitt livs kärlek

Får dig att skratta: Finns massor! Men Alexandra och Dza brukar ha rätt lätt för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0